39

Precis som förut så fick jag känslan av att det var något som inte stämde. att det var något fel, jag frågade men fick inget svar så jag ringde, jag kände klumpen i magen som växte och kände att gråten var nära.
när du sa sa som du kände och magen bara vände sig, och tårarna började rinna
varför var jag så dum att jag verkligen trodde på oss?
ville inte gråta men tårarna rann och såret i hjärtat som du hjälpt mig att läka revs upp.
tänkte på allt vi pratat om allt som hänt, första kyssen i trapphuset, promenaden längs vilhelminas tommagator på natten, alla saker som vi kunnat prata om med varandra. var det inte värt någonting för dig ?

tack jossa för att du fanns där för mig inatt att det inte spelade någon roll vad klockan var och att du pratade vett i mig,
att du fick mig att tänka på annat och börja le och även skratta lite mer. du är fan otrolig <3
Iza du vill jag också säga tack till för att du är min vän och jag kan lita på dig i alla väder! vi ska ha en kanon sommar tillsammans och det kommer bli tok bra  <3
jag vill även tacka dig D du vet vem du är och du är underbar. nu vet jag att jag har dig som jag kan luta mig tillbaka mot som kan dra mig upp när jag faller och putta mig framåt i tiden så att den inte stannar.

man ska ta vara på de vänner man har och inte kasta bort dom som kan hjälpa en att ställa sig på stappliga ben och ta sig upp igen.
Tack ni underbara personer som finns när man behöver er.

"i nöden prövas vännen"


Kommentarer
Postat av: iza (:

24/7 babe, whenever you need me! <3

2009-05-28 @ 17:06:57
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

24/7 babe, whenever you need me! <3

2009-05-28 @ 17:09:10
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

24/7 babe, whenever you need me! <3

2009-05-28 @ 17:10:18
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

24/7 babe, whenever you need me! <3

2009-05-28 @ 17:10:40
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0