74 Tack för ditt stöd.

jag har alltid ställt upp för dig. ingen har lyssnat på allt som du har velat säga. ingen har funnits där som jag. så nog borde du väl inse att jag visst bryr mig? 
å nu. nu tror du att allt är helt okej och frid och fröjd... men det är det itne jag lovar.
man har två öron och en mun och det är därför man ska lyssna dubbelt så mycket som man pratar. jag gör det. gör du ?

pratade med en äkta vän om det. och han sa att jag gatt sluta hålla på som jag gjorde. gatt sluta ta på mig allas problem och försöka lösa andras problem istället för mina. innan dom skadar och sårar mig mer.
tack för att du fanns där den kvällen och tack alla gånger du fått mig att le fast jag skulle vilja skrika och gråta. sen har vi mina bästaste älskipälskisar som är ba bäst  jossa jonas och iza :* puss på er!!

kolla in 73 spanien har uppdaterat det idag med resten av sp veckan :)

puss

Kommentarer
Postat av: iza (:

Den personen har rätt, ta inte på dig fler problem än dina egna! För ett prblem är ett för mycket från början, puss på dig med! ;*

2009-11-06 @ 17:34:19
URL: http://lillizor.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0