82 Jonas å Malin nästan 18

ikväll så samlades ja jossa jonas och iza för att äta tårt hemma hos jossa, jag å jonas hade ju nämligen fyllt år veckan innan. de bjöds på tårta (och klubbor å chips) hade det jätte trevligt ikväll och vill tacka mina tre änglar dom betyder mest för mig å ingen annan klår dom! men jag måste ärkänna att ja är lite besviken på en viss jonas, han lovade mig ett par godis trosor i födelsedags present ;/ men jag fick istället två jätte fina blommor och en skulptur av mig ;] puus pårom!
 här bjuds de på lite bilder.

vi han äta lite av den innan ja tog kort :/ men de stå <3 jonas malin 17 :]


En av blommorna :) lite dålig kvalla ja vet :/

andra blomman :)

kortet :)

och jag :D



var med älsket idag också ;]
puus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0