70 hemlängtan..?

kan inte sova, känns som om jag har hemlängtan fast ändå inte, bara saknad av vissa saker...

har knappt hunnit vara hemma något den här veckan och på torsdag kväll när jag har slutat här så far vi till linköping.. och kommer itne hem för än på måndag morgon. då har jag varit hemma måndag kväll + två timmar igår och en timme idag.
saknaden av alla ljud, allt folk, min egna säng, veta vars allt finns och allt som har med mitt hem att göra. så nära fast ändå så långt bort känns det som.. saknar min papps han kommer hem i början av nästa vecka. glad att allt gick bra idag och jag fick veta något innan jag gick till matthea.
hon vaknade förövrigt för ca en timme sen och grät och sa att hon inte kunde se, jag gav henne en alvedon så nu sover hon som ett litet spädbarn. 
ska väl ta och kryopa till kojs nu tror jag.

mina helger just nu känns så himmla fullsmockade, ända till slutet av november (!), har bara vissa vardagskvällar lediga känns lite tungt, varför blir det alltid så fullt i början av höst terminen?
10-11 okt - linköping
17-18 okt - packa allt för spanien och umgås med familjen.
20 okt - avresa till spanien.
31 okt - kommer hem till vingelmina
7 nov - barnvälsingnelse för Wilmer
14-15 nov - festvåning med skolan + min födelsedag.
21-22 nov - LEEEDIG HELG !!! WOHOO!! (längtar)

I remember, do you?

lovar att jag ska börja skriva lite oftare, är bara så mkt att hinna med hela tiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0