60 Ute på vägarna igen.

helgen var trevlig och träffade en hel del roligt folk.
att det är lagligt att ha så roligt. haha ;)
bejb du och jag mot världen eller hur?
måste få säga att den som muckar med mina vänner muckar med mig. även om mina vänner inte muckar tillbaka. om någon jävlas eller snackar massa skit om dom så får dom med en förbannad malin att göra och det kan ni skriva upp! finns kanske en som har förstått det redan.

på söndag morgon så fick jag reda på en del som fick allt att börja klarna. och idag bekräftades det.
syster yster jämförde dig idag med min systerson han är sån att sitter han och leker med en bil och någon annan av mammas dagbarn tar en annan bil och börjar leka så blir han fly förbannad även om han itne lekte med bilen överhuvudtaget utan han ville att den skulle stå där så att när han fick lust skulle han kunna gå dit ta den leka med den och sedan ställa den på hyllan och vänta tills nästa gång han fick lust att ha just den bilen.
precis så känns det för mig.
du ville inte ha bilen som stod på hyllan och väntade, du slängde den och sen var det en annan som hittade den och ville ha den. är det så jävla fel då?
om jag nu ska tro på vad miona vänner säger sig ha hört så ville du ändå ha just den bilen kvar men när du fick reda på vad som hade hänt så blev du arg. och det förstår jag men kunnde du inte visat lite tidigare vad du ville då?
istället för att snacka med den ena som om just den bilen var det bästa som du någonsinn haft och med den andra som om det var färdig för soptunnan?

måste iallafall förklara en sak. och det är att ingen ingen kör med mig hur som hellst. och det enda du har bevisat för mig är att du är det svinet du ville att jag skulle inse att du var. men som jag inte trodde fanns.

  
   
     
                                              i'm moving on

Kommentarer
Postat av: iza (:

You and me against the world, you can bet on it!

2009-09-01 @ 18:27:44
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

Sv: haha ja " men det är nog smartast att hoppa där för där är det en spetsig sen som sticker upp" ;P

2009-09-01 @ 21:40:52
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0