61 to be or not to be?

jag har en vän som är underbar och snäll.
jag har en vän som lyssnar och försöker förstå.
jag har en vän som hjälper mig upp när jag inte orkar resa mig.
jag har en vän som ger mig tips och råd när jag står mållös.
jag har en vän som förstår mig än om jag står tyst.
jag har en vän som förstår om jag vill va ifred.
jag har en vän som låter mig skrika och gråta när jag behöver det
jag har en vän som får mig att skratta när jag verkligen behöver det
jag har en vän som jag kan ha roligt med när dagen är grå och lång.
Jag har en vän som är vacker och stark
Jag har en vän som är modig när jag inte är det,
Jag har en vän som jag litar på i alla väder
Jag har en vän som tröstar mig när jag är ledsen
Jag har en vän som hjälper mig att fattta svåra beslut
Jag har en vän som bryr sig om mig.
och det är det viktigaste!

And I don't know what to do,
Cause I'll never be with you.


Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: sant så sant, du är min kloker du ;)

Det viktigaste är en kompis i alla väder alla dar som accepterar vad den har! (:

2009-09-04 @ 15:39:36
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

jag missa inget eftersom jag inte blev med bjuden ;P

2009-09-04 @ 22:02:57
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0