63 en sån där dag...

vi hade as kalas kul i kittel men det finns väl vissa man hade kunna lämna hemma..
hittade på en massa bus och fick tillbaka en vän, stärkte vissa band och såg andra tänjas till max, tröttade ut mig själv och kännde hur otroligt jobbig jag kan vara ibland. fick lära oss en hel del som att aldrig jobba i ett kök lika stort som hemma på berget när man ska laga mat åt 70 pers, att fryst blommkol inte alls tar 5 minuter att koka och göra puré av. och en hel del annat. 
 
 just nu då har halsont (kanske feber har inte kolla) värk i hela kroppen helt utmattad av att gå till och från skolan (?!) kan de bli bättre?
har legat utslagen på månda och jag börjar tro att jag måste ner på sjukhuset ;( vill inte
har kök i morgon käns såååååå taggat... naaaat! fifaan
 
har kommit framm till att jag nog inte är så taggad på holland längre.. finns ju vissa som har anmält sig som jag är säker på att dom kommer få fara som jag inte kommer orka med. så nu börjar jag fundera på åre. skulle vara kul eftersom det är så baauta stort med mycke folk och så.
asså jag har absolut nadisch mer att skriva men skriver bara för att en viss liten micke ville att jag skulle uppdatera lite..
nu ska jag nog gå å fika lite å sen typ säga nattii natii till alla



PöSs


Kommentarer
Postat av: iza (:

Krya på dig babe, och vi måste ju höras av tycker jag! :*

2009-09-23 @ 21:04:22
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: johannaa...

"fick tillbaka en vän" jag med.(:

2009-09-24 @ 22:01:08
URL: http://johannaafriberg.blogg.se/
Postat av: iza (:

håll du? du måste säga om den är bra och vad du tycker om den! För jag ska läsa den, efter jag läst två böcker som är relaterat till skolan >.<

2009-09-28 @ 20:22:39
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: okej, ja det beror ju på alltså hon har ju rätt hög press eftersom alla älskade typ twiligt ;)

2009-09-28 @ 20:50:07
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0