106 Yeeeehaaaw ;D

hade möte med Thomas i fredags och fick då reda på vars vi skulle vara, vars vi ska bo och vars vi ska jobba (!)
det blir på ett hotell, här är en länk till hotellet vi kommer jobba och bo på :) visst ser det mysigt ut?!
http://www.booking.com/hotel/nl/deoorsprongnicolaasga.html?aid=320750&label=tripadimg-nl-11196&tab=2〈=sv
blir också så att vi kommer fara några dagar tidigare än planerat och då kommer vi spendera några dagar i Amsterdam och bla gå på Red Light District  xD
för er som inte vet vad red Light District är så är det en gata som är tillängnad de prostituerade :p  ett måstye om man är i holland ;)  haha
thomas berättade att det är precis som att gå på disney land för att det är barnfamiljer som går där och kollar på tjejerna som står i fönstrerna och väntar på jobb.
jag har även skapat en bklogg ikväll till mig och robin som heter www.malinochrobinfleramilbort.blogg.se  ska bara få godkännande av robin så den bli bra ;)

är för övrigt i umeå sen i morse, kom hit strax innan 10 och spenderade dagen på stan tillsammans med Iza det var jätte roligt med massor av roligheter tex at MAX tigern lyckade skrämma mig så iza nästan kissade på sig av skratt :P
vi handlade lite jag köpte bal accossearer till sabina för över 500 kr :) det blir nog kanoners :D
så nu sitter jag hemma hos sara och vi ska fläska litte chips och dipp och se "lesbian vampire killers" vi valde den bara för namnet xD

hare bra puss å kraäm

Kommentarer
Postat av: iza (:

Haha Älsk på MAX Tigern ;)

2010-02-07 @ 21:45:39
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0