100 inlägg nu ;]

har haft konditori idag, är helt slut. hatar att gå i träskor och kockkläder i flera timmar! får ont i hela kroppen mest i knän och fötter :/
beställde mitt EU-kort ikväll så att jag har gratis vård om jag skulle bli sjuk eller något när vi är i holland.
känns både bra och dåligt just nu,

       Bra:

  • Erfarenhet
  • Upplevelse
  • Intressant
  • Roligt

       Dåligt:

  • Hemlängtan
  • Saknad
  • Ingen kontakt med familj, älskling, vänner.

Både vill och vill inte fara, jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte far, för det här är ju lixom once in a life time. och då vill man ju som inte missa en sån här chans.
kommer sakna mina babes och älsklingen oerhört mycket och kommer sakna min familj så förbannat mycke. för alla betyder så mycket för mig och dom tar så stor plats i mitt hjärta så de finns fan inte!

 <3





Viktor Urban Sara Anders Stina Malin Daniel Sabina Sofia
familjen <3




Kommentarer
Postat av: holland?

vad ska du göra i holland?:O med vilka ska du dit?

2010-01-19 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0