101 Holland eller ska jag säga Nederländerna?

Ja nu äre ju så här me de lite tråkigare människorna :P  alltså de anonyma ^^

en som komenterade " 100 inlägg nu " som  tydligen har missat att jag ska till holland :P

jag och Robin forsberg i min klass ska dit den första mars och landar i sverige den 26 mars igen kommer alltså vara borta 26 dagar från stackars lilla vilhelmina och jag kommer vara mest troligt i en "by" som heter leeuvarden  som är inringat med röd färg, men om vi inte hamnar där så kommer vi vara i sneek som är inringat med grönt:) 
Vi fick innan jul gå på en kurs med en holländare och hon lärde oss att prata en del holländska:P de va riktigt roligt att höra på de andra och höra hur fan man lät själv eftersom det finns en hel del "harkel" ljud i deras språk :P

vi kommer mest troligt att bo i nån sorts "värdfamilj" och kommer att praktisera någon stanns med något innom vår utbildning. 
mer än så vet jag nog inte eftersom att Thomas (vår lärare som ska me) inte har fått reda på något mer från den ansvarige i holland.
så ja de va no allt. uppdaterar så fort ja få reda på nått ;p

Å jag ber er, än en gång, skriv ett namn på komentarerna skulle vara kul om man fick veta vem det är som undrar ^^
skriv inte bara "Holland?" eller "anonym" eller liknande det blir roligare om jag vet vem som läser och komenterar :p


 

TOT SIENS! kom int igåg hur man stavade så jag skrev som man säger :P de där är iaf hej då  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0