104 Rippso aka blondinbella?

Gjorde slingor i Jonas hår ikväll. de blev kanoners men han hatar mig litte nu tro ja, han är så håröm så när man har hättan på huvudet å drar ut håret så skrek han nästan hele tin, tills på slutet för då var hela huvudet typ bort domnat.
har beställt en telefon ikväll så ja få den nästa vecka :D wohooo

de gillar vi ;D  min telefon har nämligen börjat tjorva som tusan. de började igår med att jag kunnde fälla ihop telefonen men då fick ja sitt å försöka få upp luckan igen i nån minut. idag fastnade den totalt sen fick ja loss den efter typ 10 min å då tejpade jag fast luckan så att ja inte sku kunna he ihop den :] den e fiiin ;D 

nu så ska jag nog ta å skriva läxan till sanja ^^ höreS ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0