96 nyår och bubbel

har pratat med älskling ikv i sammanlagt typ lite mer än 2 timmar. å jag saknar honom så.
vet att jag blir tjatig. men ja kan itne rå för det.
nu äre ju som nytt år så det första jag ska göra när jag vaknar idag är att jag kommer sätta lösenord på min blogg. ja vet en del som ska få lösenordet, å ni som vill ha de få väla försöka kontakna mig på annat vis ;)
som en vän uttryckte sig, ingen är glömd på facebook! haha sant så sant

ja iallafall nu är det ett nytt år med nya möjligheter som vu sak göra det bästa vi kan av.
jag vet att så  länge som jag får umgås med mina nära och kära och ha en massa kul så kommer det här bli ett wonderbart år!
hur som hellst,
Årets planer :

  • Vara med Dennisch så mkt de bara går.
  • Vara med mina andra babes (jossa jonas å iza ;D)
  • fara till holland.
  • göra nå roligt på sommarn
  • FYLLA 18 :]
  • ha 18 års kalas med jonas ;] med ballonger tårta och fiskdamm:D
  • fara till tyrol (!)
  • å sen fira nyår igen förhoppningsvis med dennisch ;]

sen resten av året så kommer det hända en hel del roligheter som ja inte tänk berätta om för än dom händer ;) hare så länge tjaoo ;D <3



Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Det där med att göra något roligt i sommar kan jag stå för...Vi har massor att göra ;) Måla fasaden på fabriken tex..

2010-01-05 @ 17:35:41
URL: http://stinanordlof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0