97 Iskallt väder och kanonheta kyssar

spenderade sista vlediga veckan his min älskling i matsdal, det var helt underbart! vi var dock inte ute så mycket eftersom termometern ständigt visade på ungefär -30 hela veckan. veckan blev helt underbar iallafall, var helt underbart att bara få rå om varandra och vara vi en hel vecka. somnade med hans armar runt mig och vaknade av kyssar i nacken och hans mjuka stämma viskandes "god morgon älskling".
firade två månader på onsdagen också var kanon mysigt :)

igår så drogs våra vägar till skelefterå mot en (nästan) 35 årings kalas.
vi ät god mat hela dagen, hade en frågesport om musik. då vi gatt vara 2 sunderlinare och 2 isaksson (anders flickvänns familj) det var riktigt trevligt eftersom man inte träffar den sidan "släkten" så ofta.


Från min Älskling<3
"för två månader sen låg jag själv i min säng och drunknade i tanken på den rätta kärleken.
men så en kväll, en film skulle ses också kom käleken smygandes den fyllde mitt hjärta allt mer och mer och jag tänkte är det den rätta jag ser?
den rätta jag såg framför mej hon låg. med ett leeende så vackert å en insida så grann och mitt hjärta stog i brand. ja blev kär, så kär att jag inte ens visste vad upp och ner var.
för varje dag som går så gror min kärlek till sig allt mer och mer.
en framtid jag kan se utan att böna och been framtid som är sann ochsom aldrig kommer försvinna.
du är den jag tänker på innan jag somnar, du är den som gör min dag bara genom att säga "jag älskar dig". du är mitt allt och kommer alltid att vara min älsklings malin! älskar dej malin mer än jag någonsin gjort!<3"


Malin Isaksson <3 Dennis Örjegren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0