98 att vara eller inte vara?

Satt och funderade idag om jag ska ta å öppna bloggen igen, det finns de som jag itne vill ska läsa men ändå så vill jag att andra ska kunna se den. speciellt nu när jag gjort om designen alldens själv :)

klev upp klockan halv fem i morse och for iväg klockan fem för att inventera på ica. och var klar där vid tre, kom hem och råkade lägga ikull mig på sängen å då slocknade jag, sen så ringde stina och dom hade ingen strömm i husety så jga lova att ja sku se efter john. vi la oss å såg på bompa i vardagsrummet och sen helt plötsligt vaknade jag till och då var klockan 8. john satt snällt å fint å tjika på nå tråkigt pratprogram men när han såg att jag var vaken så sa han "titta färdigt, gå och leka ?"
så nu sitter jag här och ser nog ut som ett troll. men vad gör de när det bara är familjaen hemma ^^

/trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0