126 åsele å tältning

åsele var väldans kul i år, hade med mig dennis och iza som sällskap. de var himmla trevligt fick umgås med två av mina favvo personer :]
fredag så bjöds det på jobb-bilåkningtillåsle-middag-chill- trillen - lillasyster å massor av dans!
lördag bjöds det på marknad, grillning 40 pers på en gräsmatta å sen duscha sen cillerill sen lite bockhoppning av dennis xD hoppade över urban lindmark han är ca 1,90 lång xD de va skita kul å se fast man va ju lite rädd för de såg farligt ut :p sen blev det till å dra på trillen, de var jag dennis iza å lillebror :) vart hur kul som hellst! sen blev det dirty sanches (kom inte ihåg hur det stavades :P) dom var värdelös för vem tycker det är kul när dom smäller musfällor på "det manliga könsorganet" å drar en fiske krok genom örat å sen sliter loss den?  å fäktas med trummpinnar som de har stoppat upp i röven.. det kallar jag itne underhållning... bara ren idioti..
i övrigt så tror jag det inte är så mycket mer att säga.. förutom att jag tror jag ska sluta med mjölk i två veckor sen testa om det är mjölken jag inte tål. har haft skit ont i magen så fort jag ätit/druckit typ..  efter två vekor ska ja testa mjölken igen för å se om det är de ..
vill inte!! tänk jag största choklad monstre som finns! choklad, glass, å speciellt mjukglass! fy faaen! D;

Kommentarer
Postat av: husfrun

Vi var faktiskt 50 ja just det 50 som åt .......fler än i fjol

2010-08-04 @ 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0