123 hängtuttar å hårnät

har klippt mig nu å de blev skit bra (tycker ja iaf) har fått en del roliga komentarer bara, teep ja såg inte av du från flera stycken, du fick dockansikte i den där frillan å typ att ja se ut som Barbie XD
jag har varit och kollat på mitt sommarjobb idag och vecka 25 har jag introduktion. det ligger i malgovik å jag ska bo hos min systeryster stina :) kommer bli kul å få umgås litte mer med henne rickard och john :) puss på dom <3
i morgon är de skolavslutning å student, de blir

kliva upp teep 7 SENAST
gå till skolan kvart i 9 teep.
fika med dennis mamma efter ¨vår avslutning,
kolla på studenterna
hem å fixa buffe å allt som ska va klart tills sabina kommer hem.
umgås med familj, vänner å dennis <3
puss på allt !
ska baka 4 tårtor ikväll bli faan se najs ;D

Kommentarer
Postat av: iza (:

Du blev grymt snygg i nya frillan ;) Tårtkalas ;)

2010-06-10 @ 16:50:57
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0