117 ett halvår av blommstrande kärlek!!

nu i morgon (6 maj) har jag och min älskling Dennis Örjegren varit tillsammans i ett helt halvår!
känns helt otroligt och det går nog inte en dag utan att jag blickar tillbaka den där kvällen i vår soffa tittandes på taxi 2 och bara var dfär, sen helt plötsligt så klickade det bara till och jag visste. att jag var kär. jag var kär i en skotertokig skoksmulle som var ett år yngre (eller egentligen bara 5 månader men iaf ;p) än mig, jag visste redan då att vi skulle kunna ta oss igenom allt. från små tjafs till stor bråk. men vi har egentligen aldig varit riktigt arga på varandra okej vissa tvivel, oroligheter och  att inte alltid vara överrens hör väl till hela grejen. men det bästa är nog att bara vara.
att bara få känna sig behövd och älskad. älskad av en person som man älskar så djupt och mycke så det går inte att beskriva!
alla söta sms och ord du  sagt och skrivit finns nu inprintade i mitt hjärta och jag kommer alltid att komma ihåg när vi kysstes första gången när du sa till mig att du älskade mig. jag har aldrig varit lyckligare, inte ens när man var liten och problem var ett ord man inte visste fanns så kan det inte klå hur lycklig jag är nu. 

Dennis du gör min dag, du gör att jag orkar stiga upp på morgonen och möta skolan och allt vad det innebär. du har fårr mig att ändras som person (på ett posetivt sätt förstås)
jag har fått se andra synvinklar på livet och annat. jag har börjat inse hur lyckligt lottad man är som får bo där det finns så mycket vacker natur att se. 
tror kockan börjar bli skogstokig:P haha 

ville bara säga tack för 6 månader och tack för kommande dagar, veckor månader och år! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0