139 en bra eller dålig grej

Jag förstår inte alla dessa jävla skönhetsideal varför ska man se ut på ett visst sätt. Jag vet att jag kanske inte är den rätta att säga något men jag förstår inte när det finns de som är små snö tändstickor snö anser att de behöver banta:s för det går inte banta bort er benstomme. Kroppen kommer alltid jobba för att ni ska ha den storlek ni har så om ni bantar kommer ni antingen få gå hungriga resten av livet eller gå upp igen och försöker ni gå upp blir ni antingen överviktiga eller så går ni ner igen. Det finns ingen som ska säga till dig att du är för lång,kort,tjock eller smal! Jag har alltid fått höra att jag ser sjukligt smal ut bara för att jag är lång.det känns för mig precis som det känns för en överviktig person om du skulle kalla den det. Jag kan inte gå upp i vikt för ökar jag två kilo går jag ner två kilo på en gång. Er vikt är någonting ni föds med och därför ska ni inte behöva ändra er för att ändra anser att ni inte döljer idealen:s du är vacker det är bara att inse det. Inuti ser alla lika ut och det finns alltid någon som älskar dig precis som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0