145 en besvikelse

kan inte förstå dig.. du som varit min närmaste vän. du har skrivit att du saknat mig men har ändå inte mage att skicka ett sms eller ringa. vad är det för problem. jag bestämde mig redan på hotellet på studenten att ja skulle lägga vår vänskap på is eftersom du onekligen itne verkade bry dig de minsta! när du inte hälsade ens på mig på kvällen.. vet du hur dessa tre år kändes för mig då?  jo de kändes bortkastat.. som om jag varit en reserv som du haft när du inte hittat något bättre.
nu är det så här. om jag träffar dig så kommer jag säga detta till dig även om du läst det redan. men du komer inte få se den snälla trevliga malin iaf.. du kommer få se en ärlig malin.
tacka vet ja att man har riktiga vänner. tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: p

stå på dig malin, falska personer ska fan inte ha nån uppmärksamhet alls.

2011-07-04 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0