159 ume by night

just nu känner jag att det ljusnar, säsongen börjar lida mot sitt slut och jag har skaffat ett par nya kontakter. band har knytits och andra har knytits upp.
känner mig riktigt "bra" (?) nu. känns som att det går mot ljusare tider fastän det blir mindre och mindre ljusa timmar på dagen.
allt lättar, precis som morgon daggen på gräset så försvinner sakta men säkert all osäkerhet om vem jag är, vad som skulle kunnat vara och vem jag skulle varit med.
men nu säger jag bara åt pärskvittje med de! nu kör vi ba!
saknar dock barsta redan än fast jag bara varit borta 12 timmar, min varma säng och bäst sällskapet! men på fredag kommer jag tillbaka för att göra mina sista dagar!

nu blire film, melon, fläsk och lite mera fläsk och chips och skit! HÖrS! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0