161 ullånger umeå skelefteå

du får mig att känna mig attraktiv igen. att jag faktiskt är någon som någon vill ha.
och vetu? jag vill ju ha dig med!
du får mig att le och du gör mig så glad inombords.
jag har jobbat sista dagen nu och på torsdag bär det av till umeå för anställnings intervju på Ica Maxi :) jag hoppas och hoppas på att få detta.
detta kommer i så fall bli en helomvändning och göra att allt kommer flyta på helt underbart bra. jag och bästSara kommer flytta ihop och jag tror det kommer bli wonderbart! på söndag konfar sig Angelina å då är de klart man ska vara där! så skelefte på lördagkväll!

men jag ska lyda någon väldigt klok och börja ta ut all lycka i förskott. för det värsta som kan hända är ju att man varit lycklig i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0