162 nervös?

nu börjar det kännas.
nytt jobb
ny lägenhet
my sambo (syster Sara)
ny stad
men de bästa av allt ny pojkvän! världens underbaraste!
känns bra att få börja om, börja om från punkt ett. att få hitta sig till ro på mitt sätt.
att få leva livet helt enkelt!
å det bästa är att jag har världens bästa pojkvän, han stöttar, tröstar och peppar! å lagar ägg och bacon till frukost! ;D
nu bli det till å packa det sista, slänga in mina två resväskor i bilen och sätta sig på bussen för 4 timmar tröökighet!
tur det finns facebook, ruzzle och vänner å ringa! iof har jag sabina med mig på bussen så jag tror det kommer att gå bra!
nu ska jag ta å ringa min chef å fråga när jag ska börja. börjar bli lite taggad på att få börja jobba! :)

puss /M

Kommentarer
Postat av: Toker

Vad glad jag blir för dig babe! Saknar dig tusenfalt men jag hör ju att du klarar dig galant hemma i Sverige, för vad annars skulle du göra? Kram från din toker ;)

Svar: jo jag klarar mig men det skulle vara så sjuuukt bra om du vore här ! fan va allt hade blivit osäkert! :D
Malin

2012-09-01 @ 02:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0