152 just you and your hand tonight

nu jävlar ska de hända grajer!
har flyttat in i nya lägenheten nu å ska sova första natten i morgon när jag har handlat å så! skönt som fan blir de!

hörde en jävligt bra grej i en låt i dag "när jag bygger upp river du bara ner" å de ska du inte får göra.
jag ska börja om bygga upp på nytt.. i betong den här gången.
för jag kan erkänna att jag gjorde så det blev tomt hemma hos dig men du tog det viktigaste för mig.. min trygghet.

du var mitt allt,
luften som fyllde mina lungor
blodet som strömmade i mina ådror
och tankarna som virvlade i mitt huvud.
vem ska fylla mina lungor med luft, fylla mina ådror med blod och finnas i mina tankar nudå?



klart jag saknar dig. men jag har lovat mig själv att inte gräva ner mig. jag kommer älska dig ett tag framöver också. men det är inga kännslor som jag tänker låta styra för mycket.



blir utgång i helgen. för att bedöva tankarna med massa skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0